dinsdag 29 augustus 2017

Welkom lief kleintje

Hallo lieve lezers.

Vandaag een easelkaartje gemaakt.
Ik heb de gehele kaart gemaakt uit fluweelkarton, dit is zulk fijn papier daar glij je mt je inkt z over heen.
Heb dus mijn gehele achtergrond zelf gemaakt. Dit kun je doen door gebruik van mask stencils.
Voor deze kaart heb een toepasselijke mask stencil gevonden wat past bij het plaatje namelijk giraffe van Dutch Doobadoo/


  Hiervoor heb ik distressinkt gebruikt voor de kleur.
Voor de tekst heb ik een stempel gebruikt van Nellie Snellen en dat papiertje heb ik gebrukt als stop voor de easelkaart zodat hij blijft staan.
Zowel op het stukje waar de tekst staat als bij het plaatje heb ik nog een stempeltje van Crealies gebruikt.
Deze zijn zo leuk om je kaart toch nog een finisching touch te geven. 
Deze keer heb ik nr 7 Thin mosaic gebruikt 



Het plaatje is een digi van Sylvia Zet, zij maakt zulke geweldige plaatjes. Ze is ingekleurd met de fabercasttell Polychromos.

We hopen jullie weer een beetje inspiratie te hebben gegeven.
Tot een volgende kaart.

liefs
Team Stampsandcards


Geen opmerkingen:

Een reactie posten