vrijdag 25 augustus 2017

Hartelijk gefeliciteerd

Hallo lieve lezers,

Vandaag een kaartje met MFT materialen.
Deze zijn ook zo leuk en voor elke kaart te gebruiken.
Ik heb vandaag gekozen voor een schudkaart. Ook zo leuk om te maken. 
Je kunt tegenwoordig zoveel leuke vormen daar voor kopen geweldig.
ik heb gebruik gemaakt van  de stempel Fierce friends.
Deze leuke beestjes zijn gekleurd met de faberscastell  polychromos potloden.


Voor het schudgedeelte heb ik eerst met de stans Peek a Boo.
Deze geeft dat leuke randje en maar alleen een rechthoekig gat in je papier maar die stikrandjes blijven dan op je papier.
Daarin heb ik dan  een shaker (plastic vormpje) gedaan en deze heb ik gevuld met schudmateriaaltjes.


Bij MFT hebben ze daar een enorme leuke mal voor gemaakt met allemaal cijfertjes die je er in kunt doen.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Elizabeth Crafts Design  en heet color of puppies boy

Dit was ons kaartje voor vandaag. We hopen dat jullie hem weer leuk vinden.
Tot een volgende kaart.

Liefs
Team Stampsandcards

Geen opmerkingen:

Een reactie posten