zondag 2 juli 2017

Ik geef een feestje......

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een kaart met een mal van Dutch Doobadoo, ze blijven gewoon geweldig.
Deze keer met de ballon .
Ik ben begonnen met de grootste (er zitten er 2 in de verpakking) .
Die ben ik gaan bewerken met de memento inkt Rose Bud en grape jelly
Daarna ben ik deze weer gaan bewerken, eerst de tekst stempel van Joy crafts gebruikt om de tekst erop te krijgen. hiermee maak je de uitnodiging.
Daarna heb ik een mask mal van ballonnen gebruikt en dezelfde kleuern inkt . hier en dar een ballon gemaskt.
Verder nog leuke stempel van crealies gebruikt nr 7711, 57 en 58

 Op de voorkant heb ik een leuke digi van Polkadoodles.
Zij is ingekleurd met de Faber Castel Polychromos.

Het papier op de achtergrond is van Moda Scrap Elizabeth Crafts Design.

Naast haar heb ik een leuke  Mandala mal van Crealies gebruikt.
Daarop een leuke bloem die ook gemaakt is van Combi mal Crealies 

Zo heb je een leuke uitnodiging voor een kinderfeestje.

Bedankt voor je komst en tot een volgende kaart.

Liefs
Team Stampsandcards

 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten